un blurkts, un aidaa Ls55…
heh a ka ventilatora remontam naudas ta vairs nav…
vienvārdsakot Bļ***!!!!
un blurkts, un aidaa Ls55…
heh a ka ventilatora remontam naudas ta vairs nav…
vienvārdsakot Bļ***!!!!
kāds nezin kādu sakarīgu un nedārgu autoservisu purvciemā?
Mees braucam uz Turiinu!!!!!!!!!
Malodec Loņa!!!!!!! Triks ar 6:4 izdevās :)
daudz laimes vārdadienā, [info]noreiro!
hehe patīkami ir saņemt samaksu pat kādu darbu, vēl patīkamāk ir saņemt to divreiz :)
darbā man vairs negrib ļaut netu čekot…
Būs jāparunā par iespējām strādāt mājās…
From: no-reply[at]hattrick.org
To: ramuuns[at]gmail.com
Date: Wed, 02 Feb 2005 02:26:39 -0800 (PST)
Subject: GM rights activated
nu ko beta ir pieejama :)
baaaa.
tagad man jāsēž un jāgaida vērtējums…
eniivei te ir manas atbildes
– aprakstīt videoatmiņas saturu un saikni starp to un displeja ekrānu
Videoatmiņa tas praktiski ir masīvs, kura elements ir kautkāda
noteikta “krāsa”. Šī masīva elementu skaits ir atkarīgs no
izšķirtspējas (punktu skaits platumā x punktu skaits augstumā).
Patiesībā ir divi šādi masīvi. Viens tiek rādīts uz ekrāna (t.i. tiek
nosūtīts displejam), kamēr otrā veido nākamo bildi, pēc tās izveides
masīvi tiek samainīti vietām.
– aprakstīt procedūru BitBlt un tās lietošanu
BitBlt (saīsinājums no Bit Block transfer) tā ir procedūra veselas
pikseļu grupas pārsūtīšanai/iegūšanai (attēlošanai). Parasti tas ir
GetImage un Put Image funkciju pāris, kur Get image iekopē kautkādā
buferī kautkādas bildes daļas saturu, bet PutImage izvada šo buferi uz
iegūstamās bildes.
PutImage turklāt var izmantot rastru operācijas, kura tiek veikta
pabitam ar katru fona (iepriekšējās bildes) un bufera pikseli.
– pārskaitīt 2D ģeometrisko primitīvu atribūtus
punkts-krāsa
līnija – stils, platums, aizpildījuma raksts
apgabals – pildījums (jā/nē), stils (caurspīdīgs/necaurspīdīgs),
aizpildījuma raksts, kotūrlīnijas atribūti
teksta zīme – forma, krāsa, izmeērs, pasvītrojums, retinājums.
– aprakstīt taisnes nogriežņa robojumu nolīdzināšanas metodes ideju
taisnes nogriežņa robojumu nolīdzināšanas (Antialiasing, turpmāk AA)
metodes ideja ir sekojoša:
Tā vietā lai vienkārši veiktu līnijas izrindošanu, mēs papildus ņemam
vērā attālumu starp pikseli, un līnijas reālajām koordinātām šajā
bildē. Viens no paņēmieniem varētu būt, ka iekrāso līnijai tuvāko un
otru tuvāko punktu nevis ar vienkāršu rgb krāsu, bet gan ar rgba
krāsu, kurai atkarībā no attāluma mainās a (alfa) vērtība (citiem
vārdiem sakot caurspīdīgums). Tad jo tuvāk dotais punkts ir taisnei,
jo mazāk caurspīdīga ir putpixel izmantojamā krāsa, jo tālak punkts ir
no taisnes, jo caurspīdīgāka ir šī krāsa.
– raksturot sfēras izskatu dažādās projekcijās
Manuprāt tas būs aplis…
– piedāvāt parametriski definētas virsmas projekcijas lieluma
novērtēšanas kritēriju
Lenķis starp parametriskas virsmas normāles vektoru, un kameras vektoru.
– definēt krāsas ziņā identiskus starojumus un izskaidrot krāsu
metamerisma parādību
divi starojumi C1(l), C2(l) ir vizuāli identiski (vienā krāsā), tad un
tikai tad, ja ai(C1) = ai(C2), i=1,2,3. ai ir viena receptora sumārā
reakcija uz doto starojumu.
Eksistē bezgalīgi daudz vizuāli identisku krāsu starojumu ar dažādu
elektromagnētiskās enerģijas spektrālo sastāvu. Par to var
pārliecināties lietojot spektroskopu. šo parādību sauc par krāsu
metamerismu.
– paskaidrot polāro koordinātu idejas pievilcību krāsu uzdošanā
Ahromatiskā punkta īpašais stāvoklis hromatiskuma plaknē rosina uz
domām, ka dabiska ir arī krāsu polārā koodinātu sistēma, kurā
nepieciešamo apgabala robežas punktu nosaka attiecīgā stara leņķis ar
bāzes staru, bet vajadzīgās krāsas punktu šī stara nogriežņa relatīvā
daļa (no 0 līdz 1). Pilnai informācijai vēl nepieciešams pievienot
spožuma līmeni.
Rezultātā iegūst krāsu koordinātu sistēmu, kuras nosaukumu kombinē no
vārdu HUE, SATURATION, LUMINANCE.